men oj. jag har blivit så stor.

Jag tror att alla mina fräknar försvann den dagen jag fyllde 14, för sen dess har jag inte sett till dem.
i vilket fall som helst känner jag mig förvirrad när jag ser gamla bilder sedan mina yngre år. Jag tänker ibland att jag fortfarande ser ut så. att jag fortfarande springer runt i mitt lite längre hår och inte vet vart jag är påväg. jag tänker att skit i vad som händer sedan, din framtid behöver du inte tänka på nu. du behöver inte tänka på något. bara lev henny. leeeeev.
& så visar det sig att jag inte är så ung längre. att jag måste tänka på framtiden. att jag allt som jag gör får konsekvenser. att det där lite längre håret inte finns. men leva, det gör jag fortfarande. & det känns ju tryggt iallafall.
måste tillägga att jag tog väldigt smikrande bilder på den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0