HEJ , det är jag igen.

I måndags när vi hade gymnastik tog vår gympalärare ut oss en och en och talade med oss om våra betyg. vart vi låg ungefär betygsmässigt. Eftersom jag är först i klasslistan så pratade jag med gympaläraren först. Hon sa följande.
"- Henny, du är alltid glad, framåt och possitiv. du är alltid lätt att jobba med. Det är trevligt att ha dig som elev. Du ligger mellan B/C, jag kan ju inte säg här och nu vad du får för betyg, men du klarar nog utan problem att få B."
Såhär kände jag inombords. 
create an animated gif

 
 
 
Det var hur min lärare fick se mig reagera.   
create an animated gif
 
Så vad kan vi konstatera av detta ?
Jo, jag hatar när någon säger att jag är bra, duktigt, fin, smart osv osv. Hela jag skriker
- PINSAMT, BARA NICKA OCH LE. BARA NICKA OCH LE. du är egentligen inte bättre än någon annan, jag vet inte varför de säger så bra saker om, de är ju pinsamt, nicka och le. glöm inte tacka sen, GLÖM INTE TACKET. tacka även om det är pinsamt. piiiiiinsamt.
 
kan ni känna med mig?
Kan ni känna att det är pinsamt när någon säger att du är bra?
någon? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0