17 december

Saker jag har lyckats hinna med idag.
1. vakna och så vidare
2. gjort färdigt teknikuppgift
3. varit på visit hos Elin
4. haft muntliga nationella i matematik. skrattat under tiden det pågick
5. varit på visit på mors jobb. fick pepparkakor
6. klippt mig. fick pepparkakor
7. fixat nytt pass. fick inga pepparkakor
8. kollat julkalerndern för tredje gången idag
9. varit på visit på coop och handlat gurka osv
10. slevat ihop knäck med mor
 
Oj, vilket händlserikt liv henny har. kanske ni tänkte. men där har ni allt fel. för den dag är en tillfällighet. mina dagar brukar endast bestå av fyra saker.
1. Vakna och så vidare
2. gå till skolan. skratta gråta och allt där i mellan
3. gå hem.
4. äta pepparkakor.
 
Inte lika händelserikt? nej, men jag trivs.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0