tjuuhhuu

lika lycklig som vanligt en dag som denna. Skola imorgon alltså. Hade jag börjat nian igen hade jag jublat, firat & festat tusen gånger om. Vi var en mycket fin klass. men skit i dem nu antar jag. sorry bröder. vi ses i dimman om vi har tur..
oj, vad stämningen plötsligt med låg nu. 
Men jag oroar mig ej så mycket. Jag tror att börja gymnasiet kommer bli awesome, kanske inte de första veckorna, för alla kommer bara stirra stumt på varandra  & undra om den andra skall ta första steget och hälsa, sträcka fram sin hand & informera sitt namn. hehe, det släpper nog allt eftersom man märker att det inte finns en normal själ i denna döda city.
 
Över till något helt annat.
Idag har jag chipsat mig med lollo. & så satt jag tittade igenom gamla bilder & plopp så kommer alla snaggade gamla fina bilder fram & jag dog. Hade pappa haft en rakapparat hade håret varit borta sen många timmar. fan pappa. BAAAAAH fanfanfanfanfnafnafna , har inte varit sugen på att snagga det. MEN NU JÄVLAR!
alla ni som icke har fått uppleva denna fantastiska känsla bör vara ledsna, ni vet dock inte vad ni missar. gud vare med er. amen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0