jag är kär i tavlan

mamma & jag har varit i kristianstad hela eftermiddan. vi gick in på Cubus & där inne stod idol-denise ( ni vet hon som åkte ut för någon vecka sedan ) hon provade jackor, i kristianstad..
Det är ganska skönt att veta att de också lever som oss okända männskor. sorligt nog tog jag ingen smyg bild på henne & jag hade ingen lust att fråga henne om jag fick ta en bild..
sen Mamma drog med mig in i en blomaffär, & där hitta jag en tavla.. jag svär på sängen att det bara log där och väntade på mig. jag fick med mig ett par öronhänge hem också.

Kommentarer
Postat av: Ebba

fett snyggt örhänge! vart har du köpt det ? :)

2011-11-09 @ 19:06:51
URL: http://papermoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0