å jag bara rullar fram

jag känner mig konstig. Det är som jag inte passar in någonstans längre. Hemma orkar jag ingenting, städa, ut och springa, plocka undan, lägga mig eller göra läxan. Allt är för jobbigt. I skolan är det likadant. jag har tappat hoppet på livet.
Det blir bättre säger alla, om jag hade frågat, det blir väl bra.
ska gå ner och städa och göra läxan nu, sen ska jag nog ut och springa sen lägga mig. Eller lägger jag mig framför tv och däckar, den idén lät bättre.

' When you feel that you dont fit anymore, you must realize that it is you that doesn't match longer


Kommentarer
Postat av: Johanna Eklöf

Pluttsyster då! Kom hit så kan jag krama dig. Hos mig passar du alltid in även om vi retas och du dör för att du tycker vi är så jobbiga.



Högstadiet är rätt jobbigt, jag gillade gymnasiet bättre även om jag fick magkatarr av stress... Kram kram

2011-05-10 @ 22:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0