underbart väder

måste bara tacka någon för det underbara vädret , skönt att alla snö som kom innan försvann lika fort. ebba och jag var nere på stan efter skolan. eller det var inte bara ebba och jag , nästan hela klassen kändes det som. egentligen borde vi inte vara nere på stan och ränna , alla 8or har ett stort so-prov imorgon. ebba och jag vara bara nere på stan och vände , sen cyklade jag hem och satte mig på min studsmatta och pluggade och försökte få lite fräknar. tror inte det gick så bra för fräknarna faktiskt fast det känns som jag har bränt mig på näsan ist.
ni får någon bild från i sommras eftersom jag endå är på pappas stenålders datan.





den förstabilden är nog sent på våren , tror inte det va sommar då riktigt.
den andra är typ dan innan festivalen eller något. fan vad skönt det var då.
vilka sexya kläder vi hade wendiii raowr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0