söndag igen

idag hade jag tänkte städa , det är så jävla smutsigt och stökigt på mina rum. i fredags var vi ju där innan björket , då blir det alltid stökigt. & igår stack vi hem till mig efter donken. vi poppade popcorn så jag har det i hela soffan nu , härligt.
Jag vaknade typ halv ett , sen vid 2 kom tilda typ , sen stack jag agnes o tilda ner till stan och så kom saga och så kollade vi på " hur många lingon finns det i världen ? " . ganska tråkig film egentligen, för utom dom söta mongosarna :')
Imorgon ska jag och ebba börjar prao på coop, vi ska vara där nästa hela veckan. från åtta till fem. HALLÅ !? i 9 timmar , jädra handledare. ska vi packa upp och packa ner vadå lite tjatit. tur att jag slipper göra det själv :)



jag sitter och ugglar på mamma och pappas gamla data igen , så jag har inga nya bilder.
bilden sen 2008 , fin tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0