jag är jädra trött på coop

imorgon är det sista dagen på praoen . tack för det , det är skit jobbigt och tråkigt. ebba och jag plockar kartonger från vagnar vi får , sen öppnar vi 12412 kartonger om dagen så fingrarna rivs upp , vi plockar varorna från kartongerna till hyllor och så får vi lite lätt ryggskot. & gör vi inte det så stor vi i mejeriet och fryser istället.
jag ska aldrig börjar jobba i en affär. det enda bra är att jag slipper göra det själv , för ebba och jag har ganska skoj även om det är tråkigt så det räcker och blir över.
Och så hoppas jag vi får något innan vi slutar där imorgon för vi har kämpa som fan , barnarbete..






bild har så mycket med texten att göra & den är inte redigerad alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0