fin ursäkt

ja då var jag här igen , det va länge sen. Jag orkar inte upptaderar och jag har inget skoj och skriva. Och något har hänt med min data. allting tar fem gånger längre tid än innan, att bara tryck upp internet tar nästan fem minuter, och har man upp mer än tre saker samtidigt blir skärmen svart , sen kommer det upp en text .. would you like to turn off this shite...? kanske inte riktigt så , men inte långt ifrån.
något måste man väl kunna göra ått det, jag frågade pappa men han bara..ehm nej ? jag kan rensa hela datan. Vet inte om jag känner för det faktiskt. tänkt om bilderna försvinner, fan vad sur jag hade blivit då.
om det har hänt något annat ? jadå , det rullar på, och det är ju för himla härligt att snön redan har försvunnit igen. så plötsligt var det vår igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0