peace out, see ya bitchez

tja, idag klockan sex kommer mamma komma ner springandes & skrika & stressa & fråga om jag har fått med ALLT viktigt, ALLT. och jag kommer vända mig om och sov en stund till,
sen kommer hon komma ner igen & vråla på mig & fråga varför jag inte stigit upp, då kommer jag sakta dra mig ur sängen & börja packa ner alla grejer i väskan, sen dra i mig lite frukost & gå ner igen & inte hinna packa färdigt innan pappa kommer ner & frågar om jag är klar för bilfärden & det kommer jag inte vara.. sen kommer vi komma iväg försent tack vare mig. & så kommer det bli storm & vi kommer inte komma ut med båten, vilket är jätte synd.
samma visa varje sommar.. Om det nu inte blir så, då kan ni väl rita några kryss i taket eller något ?
Kommer hem lagom till hessleholm festivalen, så vi ses då puddingar & hälsa alla goa gubbar från mig.
henny ♥ båtsemestrar
tja, idag klockan sex kommer mamma komma ner springandes & skrika & stressa & fråga om jag har fått med ALLT viktigt, ALLT. och jag kommer vända mig om och sov en stund till,
sen kommer hon komma ner igen & vråla på mig & fråga varför jag inte stigit upp, då kommer jag sakta dra mig ur sängen & börja packa ner alla grejer i väskan, sen dra i mig lite frukost & gå ner igen & inte hinna packa färdigt innan pappa kommer ner & frågar om jag är klar för bilfärden & det kommer jag inte vara.. sen kommer vi komma iväg försent tack vare mig. & så kommer det bli storm & vi kommer inte komma ut med båten, vilket är jätte synd.
samma visa varje sommar.. Om det nu inte blir så, då kan ni väl rita några kryss i taket eller något ?
Kommer hem lagom till hessleholm festivalen, så vi ses då puddingar & hälsa alla goa gubbar från mig.
henny ♥ båtsemestrar
ni kan sms & berätta hur mycket ni saknar mig, jag kommer iaf inte ha något bättre för mig än att sakna hem ... hehe men jag kommer nog inte svara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0