men läs om ni har tråkigt eller ngt

egentligen vill jag inte skriva något här alls ,
jag är sur ,inte på någon speciell utan på allt j*vla folk .
alla ska lägga sig i om det har hänt något , alla måste veta allt ,
man kan inte vara snäll mot någon annan ,
alla snackar skit om alla , ingen kan acceptera någon annan ,
tex om man är sur , då går alla andra runt & bara ,
" sluta va så sur hela tiden "
- MEN LÅT MIG VARA SUR FÖR HELVETE !
det blir ju inte precis bättre av att någon frågar ,
det är väl klart skönt att folk bryr sig ,
jag blir väääldigt trött på folk som håller på att bitchblickar varandra & är värsta ovänner , över egentligen ingenting .
är det så himla svårt att skit i folk om du hatar dom , spring fram o ge dom en kram vad som helst , vad skulle hända? en smäll kanske , men du lever !
tänk efter lite själva , snälla .
meningslöst inlägg .
klockren jao

Kommentarer
Postat av: Johanna Eklöf

welcome to högstadiet... men herregud! Är det så där? Jag hoppas att du bara är sur och inte kastar bitchiga blickar. Jag håller helt med dig. Umgås med dem du gillar och så behöver du inte vara varken elak eller överdrivet snäll mot dem du inte gillar. Men att snacka skit och vara allmänt störd mot andra måste vara det värsta.

2011-01-16 @ 20:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0