fredaaaaaagsmyyys

skolan o sånt shite , det är ganska trevligt..
första gympa lektionen denna terminen , jag gillar sammarbeta , två o två , great .
matten kan ju också slänga sig i väggen nu när vi endå håller på , vi gör inte ett piss ,
eller jo jag gjorde diagnosen & failade :)
annars rullar det på .





efter skolan gick jag hem , sen kom ebba & vi kollade på plastikoprationer o bygglov ,
missar man det är heeela dagen förstörd..
sen drog vi ner t qpoolen & satt där o filura en stund ,elevira o jag drog och ått pizza vid nio typ ,
den hade ju kunnat va varmare , men vi överlevde..
sen borsta pappa tänderna på mig & ska jag nanana kudden :)



graoowr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0