hemma , två dagar försent

det är inte det att jag är hemma försent, vi kom hem i förgår.
vi vara bara ute två veckor med båten denna sommarn, vanligtvis brukar vi vara ute tre veckor. Prisa oden eller någon väder gud som lyckades få igång vädret riktigt ordentligt så jag fick komma hem.
det är inte roligt hemma, men borta bra hemma bäst !
det är inte det att jag är hemma försent, vi kom hem i förgår.
vi vara bara ute två veckor med båten denna sommarn, vanligtvis brukar vi vara ute tre veckor. Prisa oden eller någon väder gud som lyckades få igång vädret riktigt ordentligt så jag fick komma hem.
det är inte roligt hemma, men borta bra hemma bäst !
tycker om att dela med mig av min vardag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0