mitt liv..

aj , imorgon ska jag ha utvecklingsamtal. fyfan. det kommer ju inte gå bäst , men det måste ju blivit bättre efter vårt krismöte med klassen. fast jag kan nog aldrig bli rikigt bra i allt, lärararna klagar helatiden på att jag snackar för mycket. & ja, det kan jag väl hålla med om, fast jag är inte den enda tjejen i vår klass som snackar för mycket. så jag behöver ju inte länna mig ensam iaf .
annars händer här ju inget , en tavla har gått sönder, jag har lånat jäst, sånt man bakar bröd med av min granne, så skulle jag blanda jästen med varm mjölk och smör, så tror jag att jästsvamparna dog för brödet blev en liten klump & den jäste inte så bra. byggarbetarna så höll på med taket, va inte här imorse, fuskbyggar..
nä , vad fräsch.

Kommentarer
Postat av: Gossip

Vinnaren av dagens blogg är nu uppe se ifall de va du om inte va med i den nya tävlingen :D



http://thegosssiper.blogg.se/2011/april/grattis.html#comment

2011-04-06 @ 17:04:01
URL: http://thegosssiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0