vem va det som kasta ?!...penngrejen

yäye
är glad idag, fast det är väl inte så ovanligt ? har gjort svenska prov , det gick väl..bra .
svenska är nog ngt av det segaste , det är tillochmed värre än so:n..
elevira gick precis , gud va vi har skrattat idag , love to u kvinna :)
idioten till katt ligger nu under min säng & äter gamla popcorn , gud vad jag hatar henne  .
imorgon sticker jag & elevira och möter tilda på väster (:
jippi , det är ju fasen 2903958302 mil till väster från linne , men ja, allt för dig tildis gumman ;)
jag gillar har konstiga linjer i huvet , jupp .

Kommentarer
Postat av: t.

ey bruden, jag brukar fan i mig gå ;'o

haha och det är inte så långt (a)

2010-11-30 @ 19:07:20
URL: http://tildalinneamabelpersson.blogg.se/
Postat av: systeryster

Vad är det för fel på Mistel nu då? Tycker att det låter bra att hon äter upp dina gamla popcorn om du envisas med att skräpa ner. Så jäkla långt är det inte heller till Väster. Jag cyklade minsann dit varje dag när jag gick i skolan. ;P

2010-11-30 @ 21:15:07
Postat av: Henny

mistel vill inte var hos mig , det vill hon aldrig...

hon är ju snäll som städar upp, men endå..

Jo det är grymt långt ditt & det va inte mitt fel att du gick där ..hehe

Jag ska anstränga mig för din skulle :)

2010-11-30 @ 21:44:45
URL: http://hennylinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0