hoppas vi ses nästa år ebba..

vaknade halv 1 idag , det är då man känner att hela dan bara försvann , men eftersom man inte gör något vettigt förän typ 5 så orkar man ju inte bry sig .
sen tog jag mig i kragen och gick ut och sprang en runda , fyyy satan kallt det va , och inte nog med att jag frös häcken av mig så skulle det inte komma något varm vatten ur duschefan , men ÅHHH tydligen kom det varm vatten nu när mamma dushade , det va ju trevligt för henne ju ..
imorgon , ska jag åka bil i 6 helt underbara timmar till min kära syster och hennes stora familj , vi ska fira nyår där . första året jag inte är hemma och firar nyår, klappa på axlen & hoppas vi inte fastnar i en snödriva eller något sånt shite på vägen (:


redbull ger dig vingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0