god jul & grått nytt hår och i skolan går det också bra

vår no lärare som har varit hemma för hans hälsena gott av skulle egentligen kommit idag ,
tydligen hade den gott av nu igen så tack vare den fick vi vår första håltimme sen sjuan :')
elevira och jag cyklade hem och kollade på julkalendern , missade den imorse & den kan man ju inte missa ! hallå O:
så nu när jag redan har kollat på julkalendern funderar på om jag ska ut och springa ,
det hade ju inte varit fel om det inte hade varit vinter , halt , snö
& 10 minus ute men jag ska nog anstränga mig för en gång skull (:
får se hur det blir med det ...






elevira gullplutten  

Kommentarer
Postat av: eleviramidbrand

haha, inte missa julkalendern nejnej !

awe gullunge :D

2010-12-14 @ 22:00:21
URL: http://eleviramidbrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0